Friday, February 3, 2012

Pengalaman yang sama dengan Faqihah 2005

Assalamualaikum kwn2, Saya seronok sangat dapat join this group,sekurang2nya dapat berkongsi cerita sesama kita yang mempunyai anak2 istimewa ni,Hari ni saya nak share somenthing dgn u oll.Tadi saya bawa Aziq ke Imigratian utk buat pasport.Tau la bdk2 mcm ni mana lah boleh duduk diam.lari sana ,sini..jerit2.semua org kat situ memerhatikan aziq mcm nampak sesuatu je...Hati ni mulalah panas,tiba2 ada lah satu chiness ni,dia cakap woi..tak reti2 duduk diam ke,tak faham bahasa ke..maknya mana,tak tau ajar anak ke...Hati ni punya la sedih.Pastu terus saya pi kat dia jerit2. .Saya kata anak saya OKU,tak faham u ckp apapun dia memang mcm ni..Dia ni cacat..(sedihnya nak kuar ayat tu..).pastu baru lah dia orang faham terus dia minta maaf.Sedihnya lah..kita sendiri kena declare kat manusia luar sana yang anak kita ni autism

Sumber: Autisme.My

No comments:

Post a Comment