Saturday, February 11, 2012

Suatu penghargaan

melody ungu wrote...
syabas atas kesabaran mmbesarkn dan mendidik ank autisma..moge terus tabah.thanx 4 the info.sy jga sorg ibu beranak satu yg hmpir berusia 2 tahun..so far sy tdk nmpk apa2 tanda yg menunjukkan ank mnghidap autisma,tp dgn info dan contoh2 ygd kemukakan nie,sy akan sentiasa pantau keadaan ank dri masa ke semasa.

wannur wrote...

salam perkenlan buat pak yeop, maaf kalau kehadiran komen kak wan menganggu pak yeop, kerana kak wan baru jumpa blog pak yeop,kak wan ingin mnegucapkan tahniah kerana pak yeop berjaya mendidik anak yang austism.betapa beruntungnya pak yeop kerana dapat mengesan dari awal.Kak wan juga mempunyai anak perempuan yang berusia 7 thn yang baru kak wan ketahui anak kawan adalah autism ,kakwan redha.

Nik Zaleha wrote...

Tahniah cikgu...saya baru jumpa blog ini. Walaupun tiada anak2 saya yang autisme, saya amat mengagumi para guru pendidikan khas juga para ibubapa yang mempunyai anak autisme, yang megambil berat untuk meningkatkan kualiti hidup anak mereka. Saya percaya dan kita semua percaya, setiap kejadian Allah itu ada rahmahnya dan terpulang kepada kita untuk mentelaah nikmat yang telah diperturunkan. Saya juga dibidang pendidikan dan biasa berurusan dengan ibubapa yang mempunyai anak-anak istimewa begini. Mengadakan blog ini adalah sesuatu yang baik yang boleh dikongsi ramai. Syabas sekali lagi.

No comments:

Post a Comment