Thursday, December 8, 2011

Tinggal Harapan

Ery Kumagaiposted

Ari Rabu lepas anak saya Ummar attend test utk masuk sekolah swasta di subang. saya pilih utk cuba masukkan kat sekolah tu sbb masa saya pegi open day sblm tu, saya dah tnya kat principal and bgtau keadaan anak saya, dia cakap sekolah takde masalah utk terima sbb dah pernah handle case mcm tu sblm ni.
Masa tu aritu Ummar tak cooperate, dia langsung tak nak jawab and buat hal sendiri. (mcm biasa). Masa tu kaunselor sekolah bgtau kami, dia tak recommend utk accept ke sekolah dgn alasan2 mcm2. Arini pihak sekolah call bgtau diorang tak boleh terima anak saya sbb takde cikgu yg berpengalaman. Saya tak kisah kalau tak boleh masuk ke situ cuma saya KESAL sbb diorg dah bagi HARAPAN sblm ni.


Rujukan: Autisme.My

No comments:

Post a Comment