Sunday, October 14, 2012

Berhenti kerja demi anak autisma


"Salam sejahtera.. saya nk minta tolong ada x sesiapa yg tahu hospital kerajaan lain yg mana dekat area Lembah Klang yg dpt buat appointment dlm masa yg singkat. Anak saya berumur 6 thn & disahkan mild autisme stlh buat pemeriksaan di NASOM. Saya tlh daftar di sekolah aliran perdana utk kemasukn thn 1 2013 namun disarankan supaya mghantar anak ke sek pend khas. Tetapi utk mdaftar perlu mpunyai kad OKU. Utk dptkan kad OKU dr JKM kena doktor kerajaan buat pemeriksaan n bru boleh endorse surat permohonan kad OKU.. Masalah besar pula saya telah buat appointment di HUKM ttpi Q utk jumpa doktor selama 11 bln.. xkan saya nk hntr anak ke aliran perdana dahulu selama 8 bln sblm bjumpa doktor kerajaan utk pemeriksaan.. Pening saya dibuatnya.. Saya juga akan berhenti kerja utk menumpukan perhatian kpd anak saya memasuki alam persekolahan krn dia juga mhidap sakit jantung.. :(" 

Sumber: Sahilawati Omar

No comments:

Post a Comment