Friday, May 31, 2013

juzQ30 Testimoni

Boleh digunakan sebagai HADIAH

Nama pengguna: Saunah Moikul - 0197433631

Sebelum mengambil juzQ30, anak perempuan saya yang belajar di tingkatan 2 di salah sebuah sekolah di Pasir Gudang tidak berminat untuk belajar. Dia lebih suka melayari internet dan... menonton TV.

Saya diperkenalkan dengan juzQ30 oleh pengedar Dr. Hj. Tengku Asmadi. Alhamdulillah dengan izin Allah setelah mengambil 4 sachet juzQ30 saya dapat lihat perubahan pada anak saya yang mana dia tidak berminat lagi melayari internet dan menonton TV.
Sekarang ini dia lebih gemar belajar dan mengulangi pelajarannya.

Bukan itu sahaja, wajah anak saya nampak lebih ceria dan saya sendiri merasa sangat tenang setiap kali melihat wajahnya.

Terima kasih kepada pengedar juzQ30, Puan Safiah 0127804511 yang syorkan kepada saya agar mencubanya kepada anak saya dan juga kepada Dr. Hj. Tengku Asmadi yang telah menghasilkan produk yang berkualiti. Kepada ibu/bapa yang lain saya cadangkan agar cubalah berikannya juzQ30 kepada anak-anak anda dalam usaha kita membantu mereka menjadi anak yang cerdik dalam pembelanjarannya. Insya Allah anda pasti tidak menyesal setelah mencubanya. Sehingga kini saya telah beli 3

Hubungi kami alkindi5919@yahoo.com  untuk tempahan.

No comments:

Post a Comment