Monday, May 27, 2013

Catatan Doktor rawat Faqihah

Sangat menguji tahap kesabaran kami sekeluarga

 

Ini merupakan catatan doktor yang merawat Faqihah sejak beliau berumur 3 tahun dalam laman blognya. Hampir 10 tahun  Faqihah dirawat dan menggunakan produk2 AttitudeTherapy. 

 

Ciri2 autismanya semakin kurang terutama hiperaktif. 

 

Faqihah dah kelihatan seperti kanak2 normal yang lain. Dah fokus semasa belajar. Setiap tahun terima hadiah Cemerlang Akademik semasa Hari Anugerah peringkat sekolahnya.

 

Terima kasih DR AISHAH ARRIDZA BINTI MUKHLAS

 

CATATAN DR AISHAH

Wednesday, May 22, 2013


Tajuk post: AUTISMA 

"Alhamdulillah, selama 18 tahun saya merawat penyakit pesakit2 yang datang brrjumpa saya, saya tak sangka pesakit cilik saya yang unik Nur Faqihah Azwani memberi kesan yang besar pada tugas saya membantu masyarakat yang memerlukan bantuan. Saya faham apakah tekanan ibubapa yang mempunyai anak autisma. Saya berdoa pada Allah ibubapa 2 ini mendapat pahala syurga."

No comments: Links to this post

2 comments:

  1. anak autisma....katanya menguji ibu bapa, andai saya diberi anak autisma,risau sekiranya tidak dapat menjaganya seperti mana tuan menjaganya.... anak saya lasaknya biasa2 sj,itupun saya dah rasa susah..

    ReplyDelete
  2. Saya pernah mendengar....Allah HANYA akan memberi DUGAAN/CABARAN yang pasti MAMPU dihadapi oleh makhlukNya. Allah tidak akan memberi sesuatu yang tidak mampu ditanggung oleh makhlukNya. Kata2 ini telah memberi semangat kepada kami sekeluarga mendidik anak autisma.

    ReplyDelete