Wednesday, March 21, 2012

Muhammad Saifuddin (Autisma) 9A dalam SPM 2011





DOA SEORANG IBU

Doakan kejayaan anak autisma sahabat kita yg akan menduduki SPM 2011...Saifullah bin Kamarul Azlan

by KELAB ANAK AUTISME on Wednesday, November 2, 2011 at 4:19pm ·

"Insyaallah.. Saifullah (anak saya ke-dua 17 thn) akan menduduki SPM minggu depan.. risau hati ini.. tapi saya pesan kat dia.. buat yang terbaik.. saya tak meletakkan apa2 standard yang tinggi pada dia.. cuma saya kata.. Mana subjek yang dia rasa rasa dia boleh score.. buat yg terbaik.. mana yg tak boleh.. tinggalkan.. Saya aim.. dia dapat A untuk Matematik , Sains Pertanian dan Agama.. B untuk English... itu ajer.. cukup kot untuk masuk Politeknik or Kolej... dia nak ambik bidang masakan. Minat benar dia nak jadi chef...

So.. mohon sahabat2 semua doakan anak saya Saifullah bin Kamarul Azlan selamat menduduki peperiksaan tu ye.. Harapan saya.. dia boleh berdikari suatu hari nanti dan berjaya dalam kehidupannya.. Terima kasih sahabat.."

Drp Pn Norazimah Nordin

No comments:

Post a Comment