Monday, March 5, 2012

Smart Coco A+


Semalam membuat panggilan kepada stokis Smart Coco A+. Tujuan untuk membuat pembelian secara pukal untuk kegunaan keluarga. Hampir 3 bulan kami menggunakan produk ini bagi meningkatkan daya kecergasan dan DAYA INGATAN ahli2 keluarga terutama Kak Long yang akan menduduki peperiksaan UPSR 2012.

Keberkesanannya amat ketara bagi kami sekeluarga setelah menggunakan produk ini. Selain drp Kak Long,peningkatan prestasi akademik adik kak long(Haziq) turut meningkat.

Bagi mengurangkan kos, kami membuat pembelian secara pukal sebanyak 1 kartoon. Sebelum ini, kami membeli sebanyak 1 - 2 kotak sahaja dengan harga tetap iaitu RM21.00 sekotak. Jumlah sekatoon akan mampu bertahan selama 2 - 3 bulan untuk kegunaan keluarga.

Tak perlu kami membeli secara sedikit... dengan membeli secara pukal, jimat kos. Smart Coco A+ ini digemari semua anak2ku kecuali Faqihah. Faqihah dibekalkan dengan produk Attitude Therapy (JERI) untuk tujuan yang sama.

Disebabkan keberkesanannya, kami ingin berkongsi manfaat bersama dengan pengunjung2 laman blog ini. Jk berminat boleh dapatkan produk ini di pasaran ATAU kami boleh penuhi permintaan anda dengan membekalkan produk tersebut.

Hubungi kami (Kedai Online Pak Yoep) melalui email alkindi5919@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment