Thursday, July 26, 2012

Mencari Pusat Terapi

PERTANYAAN

"Assalamualaikum, terjumpa page ini masa cari2 info pasal terapi anak autustik. Anak lelaki saya dah masuk 5 tahun, masih tak bercakap dan ikot ST dan OT di private hospital. Klu ada tempat2 terapi yg recommended mohon rakan2 beri info terutama di kawsan Wangsa maju"

Sumber: Laman blog admin KAA


RESPON AHLI KAA

Wahed Wahida sy bw d subang jsya med centre..tp agak mhl..skang refer ke hsptl slyg..dsana ada unit mekar.boleh cari mekar selayang..

Syaqila Yusof pi rawatan gelobang guna Dna kos nya murah Rm 50 mengunakan ayat suci al quran..cubalh pusat rawatan holistik http://kumpulanperubatabelektronikterengganu.blogspot.com/

Ruzza Amran Saya dari cheras, tp hantar anak kat tmn sri rampai.Pusat Terapi Sinar Ceria.

RNoor Afzan RYahya saya duk kat desa pandan dan saya st ngan st azmarul di innovative hearing belakang pwtc sebelah bangunan perkim

Noreen Mahdzan Sy di ampang dan hntr anak ke Care Speech di Jln Yap Kwan Seng, dkt Klcc.

1 comment:

  1. SALAAM PUAN, BOLEH UPDATE TAK STATUS TERKINI..PUSAT TERAPI APA YANG TERDEKAT.SAYA TINGGALKAWASAN SETIAWANGSA.

    ReplyDelete