Friday, July 6, 2012

Pengorbanan ibu anak autisma

Saje je rasa nak "tantrum" kat sini pagi ni. so far, anak saya byk menguji saya..sebenarnya ujian tu dari Allah yg diberi melalui anak saya.

Anak saya pernah sakit, kami dah pernah berhabis duit yg sepatutnya boleh bayar keta camry cash utk dia..kesan dpd tu anak saya membesar tak mcm budak lain, dia progress lambat. pastu kami diberitahu pasal autisme plak.

Saya pernah bekerja, pernah makan gaji yg selesa, kemudian saya berenti. skrg anak kami masih "menguji" kami macam2..anak kami tak membanggakan kami bila kami nak antar ke sekolah. dia terpaksa diberhentikan selepas first day (half day) dia tantrum di sekolah. saya tak dapat "freedom" utk bawa dia jalan2 sesuka hati mcm budak2 lain.

Tapi walau apa pun, kami percaya anak kami tetap membahagiakan kami..

Rujukan: Ery Kumagai

No comments:

Post a Comment