Saturday, December 20, 2014

Kumpulan Sokongan Ibubapa Autisma




Demi anak2 autisma, amat diharapkan dapat diwujudkan Kumpulan Sokongan Ibubapa kanak-kanak Autisma di Ipoh pada 2015 sebagaimana yang dilakukan oleh Persatuan Autism Dungun. Kepada sesiapa yang sanggup jadi jawatankuasa penaja, EMAIL PAK YOEP alkindi5919@yahoo.com untuk sama2 kita berbincang dan merancang untuk tujuan tersebut.


Slm, saya jemput semua yang prihatin dan ingin menjadi ahli "Persatuan Autism Dungun" untuk menghadiri perjumpaan pertama kita di UiTM, Dungun di Dewan Cemara, pada hari esok iaitu Khamis 18 Dec 2014 jam 2.30 petang.

Untuk mewujudkan Autism Centre di Dungun, saya harus buka akaun atas nama persatuan dan saya perlukan minit mesyuarat dan senarai nama ahli untuk ini. InsyaAllah akan cepatlah terbinanya Autism Centre di Dungun.

Kepada yang berminat menjadi ahli, tapi tak dapat hadir, sila hantar nama, alamat tpt tinggal, no telefon dan alamat e mail anda. Bukan hanya wang sumbangan kita namun ada 4T sebenarnya yang boleh menjadi sumbangan untuk kami 4T : Time, Touch, Talent and Treasure. Inilah jariah kita, buat bekalan ke alam Barzakh.

No comments:

Post a Comment