Tuesday, February 12, 2013

Bantu anak CEMERLANG akademik


Kongsi Pengalaman. Produk yang amat berkesan (Dgn Izin Allah) dapat meningkat pencapaian pelajar dalam akademik. Terbukti terhadap anak kami Haziq dan Fakhira yang berjaya cemerlang dalam akademik. Haziq (thn 2) drp kedudukan 85 (2011) kepada 20 (2012) dlm peperiksaan akhir tahun. Daripada TIADA A kepada 4A 1B. Manakala Fakhira berjaya mendapat 5A dlm UPSR 2012. 

Atas kejayaan anak2 pak yoep itu, pak yoep rasa perlu dikongsi bersama manfaat produk tersebut sekiranya masih belum menggunakan sebarang produk kesihatan untuk santapan minda anak masing2. ATAU telah menggunakan sesuatu produk tapi belum menampakkan hasil dalam tempoh yang lama.

Tempoh penggunaan yang pak yoep lakukan ke atas anak2 pak yoep ialah selama hampir 1 tahun 3 bulan. Peningkatan prestasi kelihatan setiap kali peperiksaan sehinggalah ke tahap sekarang. Haziq yang asalnya berada kelas ke-4 akan di tempatkan ke kelas PERTAMA pada 2013. Fakhira...no.30 kepada no. 8 dalam kelas, 4A1B dalam percubaan UPSR dan 5A dalam UPSR sebenar.

Hubungi alkindi5919@yahoo.com untuk keterangan keterangan lanjut.

No comments:

Post a Comment