Saturday, December 12, 2015

JERI Quotient - Kongsi Pengalaman

Atas cadangan Dr Aishah, Pengasas Bersama Attitude Therapy, Saya memperkenalkan JERI QUOTIENT produk utama dalam rawatan Murid Bermasalah Pembelajaran kepada ibubapa yang ada anak istimewa yang mengunjungi laman blog Pak Yoep  dan laman facebook Kelab Anak Autisma. Amat wajar rasanya, manfaat produk ini dapat dikongsi bersama. Sekurang2nya produk ini turut dapat membantu dalam rawatan untuk anak2 autisma masing-masing.

Anak saya, Faqihah telah menggunakan produk2 Attitude Therapy sejak 2004 untuk merawat Autisma yang dihadapinya termasuk menggunakan produk JERI. Alhamdulillah,  terdapat banyak perubahan berlaku seperti yang dicacatkan dalam blog ini. TIADA rawatan lain yang dilalui oleh Faqihah. Diharap ibubapa / penjaga anak2 autisma dapat turut mencuba produk ini untuk merawat anak2 autisma masing-masing.

Untuk maklumat lanjut mengenai pengalaman kami mendidik anak istimewa, bolehlah layari blog yang diberi nama BLOG AK YOEP.

Untuk mendapatkan rawatan terbaik untuk anak2 autisma, dicadangkan tuan/puan dapatkan khidmat nasihat TERUS daripada Dr Aishah.

Pengenalan  JERI bermaksud J jasmani E emosi R rohani I intelek. Pil Glukos untuk meningkatkan kecergasan minda, mempositifkan attitude negatif, memantapkan sikap positif, multi vitamin, mineral2 suruh/ringan, food supliment dan gelombang2 keberkatan. Teknologi Perubatan Gelombang dalam JERI Minda yang lemah boleh dirangsang dan dirawat dengan Tenaga Gelombang yang dikodkan daripada puluhan bahan-bahan terpilih dan terbukti berkesan dan mampu membantu merawat minda yang lemah.


Rawatan dan Rangsangan JERI
1. Menggalakkan pertumbuhan sel-sel neuron.
2. Mudah lupa dan mudah rasa jemu.
3. Serabut fikiran dan kelesuan otak.
4. Pelbagaian gangguan otak.
5. Lemah daya ingatan, berfikir dan rasa malas.
6. Kurang daya tumpuan.
7. Bersifat pemisis dan bersikap negatif.
8. Pendiam, malu, takut dan pemarah.
9. Pesakit jiwa atau mental.
10. Sering diganggu kesedihan tidak menentu.
11. Membekal nutrient untuk tubuh.

Selain daripada rawatan Faqihah, JERI turut diberikan kepada anak2 kami yang lain. Produk ini juga akan dapat membantu meningkatkan pencapaian akademik. Ianya terbukti dengan pencapaian akademik anak2 saya termasuk Faqihah sendiri. Telah berkemampuan membaca, menulis dan mengira dalam usia 6 tahun walaupun anak istimewa.

Anak Pertama.
NOOR FAKHIRA IZZAH IZZATI - Dengan pengambilan berterusan. Fakhira (Kak Long) kedudukan ke-30 dalam kelas ke kedudukan ke-8 dalam peperiksaan akhir tahun 2011 (Tahun 5). Terus mengekalkan kedudukan tersebut. Dalam UPSR memperolehi 5A. Kini sedang menunggu keputusan PT3 yang akan diumumkan tak lama lagi.

Anak ke-3.
MUHAMAD HAZIQ FIKHRI - Tidak boleh membaca pada usia 7 tahun (2011) atas kecuaian kami memantau perkembangan akademiknya. Dengan pengambilan berterusan JERI Quotient, Haziq berjaya memperolehi daripada kedudukan ke-30 ke kedudukan PERTAMA (2012). Terus mengekalkan kedudukannya dalam peperiksaan. Bakal menduduki UPSR pada tahun 2016.

Anak ke-4.
HADIF ZIQRI - Juga menggunakan JERI Quotient ini sejak berumur 6 bulan, banyak perubahan dalam pelbagai aspek. Amat berbeza dengan anak-anak yang lain. Mampu membaca, menulis dan mengira pada usia 5 tahun. Bakal berada dalam tahun 1 pada tahun 2016.

Anak ke-5.
UMAR HAZMI - Baru berusia 1 tahun 6 bulan. Amalkan memakan JERI Quotient pada usia 2 bulan. Juga amat berbeza dengan anak-anak yang lain terutama kelihatan matang dalam pelbagai aspek jika dibandingkan dengan kanak-kanak seusia dengannya. Diperakui oleh pengasuh-pengasuhnya ditaska.

ISTERI - turut menggunakan produk ini untuk meningkatkan kecergasannya berkerja kerana bebanan tugasnya melampau di tempat kerja. Penggunaan produk tersebut atas cadangan Dr Aishah sendiri. 

ADMIN -  Turut mengamalkan JERI Quotient

Rakan2 saya telah menggunakan produk ini untuk anak2 mereka. Respon turut memberangsangkan terutama perkembangan diri anak2 mereka berbeza jika dibandingkan dengan rakan2 sebaya anak2 tersebut.

​NaikTaraf Kerana sambutan yang hangat dari pengguna terhadap JERI, pihak Attitude Therapy telah menambah kuantiti pil dari 100 bj kepada 180 bj pd harga yang sama. Semoga pengguna mendapat manfaat yang berganda2. Harga sebotol RM50.00 sahaja. 

No comments:

Post a Comment