Monday, December 3, 2012

Kelebihan Luar Biasa JERI Quotient



Di antara KELEBIHAN LUAR BIASA yang diperolehi daripada pengamalan JERI QUOTIENT ialah

1. Ingatan segera.
2. Bantuan saat akhir peperiksaan.
3. Menajamkan kemahiran.
4. Perlindungan ibu dan bayi.
5. Membantu menyerap nutrient.
6. Melegakan senak dan kembung perut.
7. Memulih gangguan genetik minda (Rawatan Autisma)
8. Merawat kanak2 nakal.
9. Memulih pesakit psikitrik.
10. Menyerlah potensi pelajar.




TESTIMONI

Dengan izin Allah, pak yoep telah mengamalkan produk ini untuk anak2 pak yoep iaitu:

1. Faqihah (autisma)
2. Fakhira (UPSR 2012)
3. Haziq (Lemah dlm akademik) 

Alhamdulillah,

Faqihah telah banyak peningkatan dimana ciri2 autismanya semakin kurang. Masalah utama yang dihadapi oleh Faqihah dapat di atasi diantaranya.
- Boleh bercakap
- Boleh berinteraksi
- Boleh ikut arahan
- Kurang hiperaktif
- Dah fokus dalam kelas / membuat homework sekolah di rumah
- Tiada masalah dalam akademik

Fakhira, SK Convent Ipoh, meningkat dalam akademik. Berkedudukan ke-30 (2010) dalam Peperiksaan Akhir Tahun (PAT), meningkat kepada No. 8 dalam Peperiksaan Akhir Tahun 2011. Seterusnya 4A1B dalam percubaan UPSR dan 5A dalam UPSR 2012.

Haziq, SK Cator Avenue Ipoh, berada dalam kelas ke-4 (Zuhrah) (2011/2012) manakala pada tahun 2013 akan berada dalam kelas PERTAMA (Utarid). Daripada kedudukan ke-85 (PAT 2011)  kepada ke kedudukan ke-20 (PAT 2012) dalam darjah 2. Daripada TIADA gred A (2011) kepada 4A1B (2012).


Maklumat lanjut klik di Ruang Niaga Online Faqihah.

3 comments:

  1. Salam,

    Betul ke ubat ni blh membantu anak2 Autisme..3 org anak lelaki saya semuanya Autisme..Keluarga saya adalah pengguna tegar examo dr hg rm 48-80 kini..Tp tiada kesan apa2 pun.

    Sy x minta byk perkembangan pun, cuma krgkan perangai ageresifnya dan hyperaktifnya..Tak kisah anak x blh berckp @ x pandai..Ketiga2 anak saya berlainan karektor ..Buat masa ini suami x benarkan beli mana2 ubat sbb frust sgt2..Hanya baca ayat 2 Ruqiyyah dlm minuman dan makanan mrk..Kdg2 saya terpaksa merotan anak sy sbb dia cuba mencederakan sy ..Mrk semakin besar 17tn,13 thn dan 5thn..Brp harga ubat ini kalau mahal sy tak mampu..Byk org syorkan ubt2 pd saya beratus hgnya..Bkn sy syg duit tp duit byk habis utk rawatan kanser sy dulu..Maaf pjg lebar pula.TK..

    ReplyDelete
  2. Pn Siti_btp...Boleh berinteraksi dgn saya kat email alkindi5919@yahoo.com.

    ReplyDelete
  3. Terharu bila buka laman blog puan...kami sekeluarga doakan agar puan terus tabah menghadapi ujian dari yang Esa. Sesungguhnya Allah itu TIDAK akan memberi ujian kepada hambaNYA jika hambaNya tidak mampu dgn ujian tersebut. Allah maha mengetahui tentang hambNya. Percayalah...

    ReplyDelete