Saturday, December 29, 2012

Berhenti KERJA sementara DEMI anak autisma


Kongsi pengalaman: Berhenti KERJA sementara DEMI anak.

" saya nk share...sedari ank saya yg sulung lahir sehingga yg ke3...saya tdk bekerja..ank saya yg no 2 autime..skarang slepas 11tahun berhenti kerja tuk ank2...kini slepas puas melihat mereka membesar d dpn mata dlm jagaan sendiri saya kembali bekerja...walaupun ank saya yg no2autime...saya xpernh menyesal menjaga mereka semasa kecil & terpaksa melupakn alam pekerjaan...skarang slps ank no.2 dh pandai berdikari....saya diizinkn allahuntuk kembali merasai nikmt alam pekerjaan tersebut...saya sngt bersyukur kerana d berikn kesempatan beketja semula dlm jabatan kerajaan pulak 2....jadi pd pandangan saya x slh jika kita melupakn sementara alam pekerjaan tersebut dan beri tumpuan dahulu pd ank2 terutama yg istemewa....kerana ganjarannya pasti menanti d masa hdpan..." drp Ariati Atie

No comments:

Post a Comment