Saturday, September 21, 2013

JERI untuk rawatan Autisma

JERI QUOTIENT


Atas cadangan Dr Aishah, pengasas Attitude Therapy,

Saya memperkenalkan produk ini kepada ibubapa anak2 autisma yang mengunjungi laman blog Anak Pak Yoep Autisma  dan laman facebook Kelab Anak Autisma. Amat wajar rasanya, manfaat JERI dapat dikongsi bersama. Sekurang2nya produk ini turut dapat membantu dalam rawatan untuk anak2 autisma masing-masing.

Anak saya, Faqihah telah menggunakan produk2 Attitude Therapy sejak 2004 untuk merawat Autisma yang dihadapinya termasuk menggunakan produk JERI. Alhamdulillah,  terdapat banyak perubahan berlaku seperti yang dicacatkan dalam blog ini. TIADA rawatan lain yang dilalui oleh Faqihah. Diharap ibubapa / penjaga anak2 autisma dapat turut mencuba produk ini untuk merawat anak2 autisma masing-masing.

Untuk mendapatkan rawatan terbaik untuk anak2 autisma, dicadangkan tuan/puan dapatkan khidmat nasihat TERUS daripada Dr Aishah.


Pengenalan 

JERI bermaksud J jasmani E emosi R rohani I intelek. Pil Glukos untuk meningkatkan kecergasan minda, mempositifkan attitude negatif, memantapkan sikap positif, multi vitamin, mineral2 suruh/ringan, food supliment dan gelombang2 keberkatan.


Teknologi Perubatan Gelombang dalam JERI

Minda yang lemah boleh dirangsang dan dirawat dengan Tenaga Gelombang yang dikodkan daripada puluhan bahan-bahan terpilih dan terbukti berkesan dan mampu membantu merawat minda yang lemah.


Rawatan dan Rangsangan JERI

1. Menggalakkan pertumbuhan sel-sel neuron.
2. Mudah lupa dan mudah rasa jemu.
3. Serabut fikiran dan kelesuan otak.
4. Pelbagaian gangguan otak.
5. Lemah daya ingatan, berfikir dan rasa malas.
6. Kurang daya tumpuan.
7. Bersifat pemisis dan bersikap negatif.
8. Pendiam, malu, takut dan pemarah.
9. Pesakit jiwa atau mental.
10. Sering diganggu kesedihan tidak menentu.
11. Membekal nutrient untuk tubuh.


Pengalaman

Selain daripada rawatan Faqihah, JERI turut diberikan kepada anak2 kami yang lain.

Produk ini juga akan dapat membantu meningkatkan pencapaian akademik. Ianya terbukti dengan pencapaian akademik anak2 saya termasuk Faqihah (autisma). Dengan pengambilan berterusan. Fakhira (Kak Long) kedudukan ke-30 dalam kelas ke kedudukan ke-8 dalam peperiksaan akhir tahun 2011 (Tahun 5). Kini masih mengekalkan kedudukan tersebut. Haziq kedudukan ke-22 ke kedudukan PERTAMA dalam ujian 1 (2012).


Anak bongsu (hampir 3 tahun) saya juga menggunakan produk ini sejak berumur 6 bulan, banyak perubahan dalam pelbagai aspek. Ummi Faqihah turut menggunakan produk ini untuk meningkatkan kecergasannya berkerja.

Ummi Faqihah turut menggunakan produk JERI untuk meningkatkan kecergasan berkerja kerana bebanan tugasnya melampau di tempat kerja. Lesu bila balik ke rumah. Penggunaan produk tersebut atas cadangan Dr Aishah sendiri. Abah Faqihah tidak menggunakan JERI kerana tiada keperluan.

Rakan2 saya telah menggunakan produk ini untuk anak2 mereka. Respon turut memberangsangkan terutama perkembangan diri anak2 mereka berbeza jika dibandingkan dengan rakan2 sebaya anak2 tersebut.


NaikTaraf

Kerana sambutan yang hangat dari pengguna terhadap JERI, pihak Attitude Therapy telah menambah kuantiti pil dari 100 bj kepada 180 bj pd harga yang sama. Semoga pengguna mendapat manfaat yang berganda2. Harga sebotol RM50.00 sahaja.


Tempahan

Untuk tempahan boleh HUBUNGI DUTA Attitude Therapy di email alkindi5919@yahoo.com.

No comments:

Post a Comment