Tuesday, January 24, 2017

Surat Rasmi Anak Tidak Hadir Ke Sekolah

Contoh Format Surat Rasmi Anak Tidak Hadir Ke Sekolah

Noor Faqihah Binti Mohd Khairil Azhan
Bt 16, Kampung Tanjung,
Lambor Kanan
32900 Parit
Perak
____________________________________________________________
Guru Kelas 2 Merah,
SMK Seri Intan
Jalan Seri Kepayang
Taman Fair Park
31400 Ipoh Perak                                                                                  21 Oktober 2016

Tuan/Puan,

PERKARA: TIDAK HADIR KE SEKOLAH

Merujuk perkara di atas, saya Mohd Khairil Azhan Bin Zakaria, bapa kepada Alea Dalili ingin menjelaskan sebab anak saya tidak dapat hadir ke sekolah pada 19/10/2016 (Rabu).

2.. Anak saya tidak dapat hadir ke sekolah disebabkan mengalami demam panas setelah pulang dari sekolah pada 18/10/2016.
3. Saya telah membawa anak saya ke klinik berhampiran bagi mendapatkan rawatan berikutan demam yang berlanjutan. Bersama-sama ini, saya sertakan sijil cuti sakit yang diberikan doktor bagi membolehkan anak saya bercuti.
Semoga perkara ini mendapat perhatian dan pertimbangan sewajarnya dari pihak Tuan/Puan.

Sekian terima kasih.

Yang Benar,


–tandatangan ibubapa/penjaga–
(Mohd Khairil Azhan Bin Zakaria)

No comments:

Post a Comment