Sunday, April 14, 2013

Attitude RAWAT autisma

Di antara produk2 AttitudeTherapy

Attitude Therapy merupakan tempat di mana Faqihah mendapat rawatan autisma sejak berumur 3 tahun. Kini hampir 10 tahun Faqihah menerima rawatan di sana. Rawatan masih diteruskan kerana autisma  hanya mampu dirawat untuk mengurangkan ciri2 autism tapi drp kajian tidak boleh dipulihkan sepenuhnya.

Proses rawatan bermula dengan 'membetulkan' sistem dalaman organ Faqihah yang mempunyai masalah dengan menggunakan produk2 yang ditetapkan.

Banyak perubahan telah berlaku sehingga kini sehingga Faqihah kelihatan normal pada pandangan umum semasa Faqihah berada di khalayak umum.

Pelbagai produk telah digunakan dalam proses rawatan tersebut dengan keadah makan dan mandian. Syarat paling utama yang ditetapkan ialah amalan doa dan solat hajat bagi memastikan keberkesanannya. Ubat adalah sebagai perantara untuk rawatan penyembuhan TAPI kuasa penyembuhan adalah Allah SWT.

Di antara produk Attitude Therapy yang diamalkan kini ialah

1. JERI Quotient
2. CEO 1
3. CEO 20
4. Shower Power
5. Seri Wangi

Kami merancang Faqihah akan menduduki peperiksaan UPSR pada 2015. Sekarang telah memulakan TUISYEN di Brighter Future (Taman Perpaduan).

Mohon sama2 doakan agar usaha kami, guru2 sekolahnya dan Teacher Ruby, Brighter Future berjaya.

Faqihah


No comments:

Post a Comment