Tuesday, February 22, 2011

Pemintaan Home Tuition oleh Bekas Pelajarku

*****salam cikgu..

Apa khabar?

Saya nak tanya..cikgu terima ke pelajar baru kalau kakak sy nak masukkan ank2 dia? Mereka weak sgt maths and ada seorg yg nak UPSR tahun ni.

Kakaknya yg UPSR last year dapat C terus..haiz..! Kakak sy terus serapkan mereka masuk ke sekolah kebangsaan biasa dr IIS.

Takda itensif tuition n pantauan prestasi yg istimewa drpd sekolah kerajaan..baiklah hantar pergi sekolah kebangsaan drpd buang duit...ha, duit tu boleh guna ke tuition class.

Betul tak cikgu?

Tq.

*****IIS tu apa? Buat masa ni...kalau ikutkan waktu tuition cikgu dah penuh. Tuition ni bukan buat sungguh2...cuma bantu anak-anak jiran dan rakan je. Kakak tu tinggal kat mana...?

*****Salam Cikgu..

Oh IIS tu Ipoh International Schl tp mereka ambil KBSR syllabus. Saya dh tanya akak, akak kata nak masukkan ank dia yg perempuan age 13yo tu. Sbb very weak n slow sikit.

Akak tanya saya, cikgu ni penyabar tak? Saya bgtau lah..kalau tak sabar takkan saya dpt A for SPM hari tu. Kakak duduk kat Tambun Lost world tu..tp willing hantar ambil, lgpun akak taknak home tutor sbb byk distraction kat rumah..

Cikgu timbang2 kan dulu ya. Kalau ok sy bgtau akak..tq cikgu.

No comments:

Post a Comment