Friday, September 2, 2016

Seminar Attitude Therapy


Pak Yoep hadir seminar anjuran Attitude Therapy buat kali ke-5 pada 27 Ogos 2016 di Tower Regency Hotel Ipoh. Terlibat dengan Attitude Therapy sejak 2004. Dah masuk tahun ke-12 bersama Attitude Therapy. Kini dah dilantik sebagai DUTA Attitude Therapy. Diberi kepercayaan untuk berucap pada seminar diadakan. Mempromosikan aktiviti, rawatan dan produk-produk Attitude Therapy melalui facebook Pengguna Setia Attitude Therapy,.

Terlibat dengan Attitude Therapy secara kebetulan untuk rawatan anak yang menghadapi autisme. Sehingga kini kekal sebagai pengguna setia Attitude Therapy untuk kegunaan seharian bagi memastikan tahap kesihatan kami sekeluarga kekal ditahap yang memuaskan.

Ini merupakan kursus kali ke-2 khusus berkaitan dengan produk Attitude Therapy. Kursus kali ke-2 fokus kepada CEO 2. CEO 1 telah diperkenalkan dalam kursus kali ke-4.

Pak yoep sedang berkursus. Dijangka 30 peserta hadir.

Alhamdulillah. Seminar dilaksanakan dengan jayanya. Banyak ilmu dapat ditimba terutama petua-petua rahsia yang diberikan oleh Dr Arif, Pengasas Attitude Therapy.

Sebarang pertanyaan. Boleh hubungi pak yoep.





No comments:

Post a Comment